Experiența de zbor începe mult înaintea zborului.
Recent am avut o colaborare interesantă și intensă cu operatorul național de zboruri, AirMoldova.
Sarcina era să elaborăm o identitate vizuală de comunicare pentru 2019. Aceasta urma să unească o serie de campanii promoționale și de imagine. Mai mult, această identitate urma să fie extinsă pe o serie de produse implicate în experiența de zbor a călătorilor. Totul cu o condiție – să păstrăm logotipul și culoarea de bază albastră.

Prezența vizuală a concurenților ne-a arătat ce trebuie să facem ca să ne diferențiem. Am creat un pattern în baza unei forme simple dreptunghiulare, rotită la 30 de grade.

Cu ajutorul acestui procedeu am creat colaje dinamice în care elementul central sunt imagini din destinațiile AirMoldova.


Campaniile de imagine sunt și ele colaje, unde distanțele între destinații metaforic sunt reduse la un zbor de avion. Aici elementul vizual unește cele două destinații.



Aceleași elemente grafice le folosim, puțin diferit, pentru campaniile de sărbători.

Brandingul este bun când se servește în porții mici și sistemice pe parcursul întregii experiențe de călătorie. Din acest motiv, identitatea vizuală a fost extinsă și în avion. Am lucrat la designul întregului set de servire a gustării la bord. Am venit cu ideea trecerii de la plastic la vesela biodegradabilă, sau, cel puțin reciclabilă. Clientul a fost foarte deschis pentru schimbări în perspectivă.
Am avut șansa să lucrăm cu profesioniști și le dorim succese!
