Sarcina Imago a fost elaborarea unui material care să prezinte pe scurt oferta turistică a Moldovei – o mică țară europeană aproape necunoscută.

Agenția de Investiții „Invest Moldova” ne-a dat mult de gândit, multă informație și, mai rar întâlnit, multă libertate.

O condiție a fost utilizarea elementelor brandului de țară „Pomul vieții”.

Am lucrat cu foarte multă informație din arhive, articole mai recente, imagini. Am trecut prin păduri, râuri, biserici, vinării, târguri și tot așa... ca să le putem, într-un final, sistematiza compact. Ce am alege să-i spunem unei persoane care nu a fost niciodată aici? Ce ar trebui să-i arătăm, pentru a o face curioasă?

Cum să-i vorbim? La per tu? Sau poate mai enciclopedic?

Moldova este surprinzătoare, crudă, artizanală, prăfuită, suculentă, bună… și necunoscută.


Într-un mod foarte natural am pus pe coperți hârtie craft, iar în interior offset. Când atingi această lucrare, trebuie să-ți fie confortabil, cald.


Moldova nu este cretată, nici lucioasă.

Culorile au derivat din brandul de țară, devenind mai catifelate pe hârtia texturată și mată.