Aquatrade este o casă de comerț cu istorie, care se aliniază însă tendințelor internaționale în materie de inovație și eficientizare.

Abilitatea de a privi orice problemă dintr-o perspectivă flexibilă și elaborată, este ideea ce a creat fundamentul acestei identități. Deși rezultatul este unul sobru ca și forme și culori, ar fi totuși bizar să considerăm această identitate una statică. Aquatrade este mereu în mișcare, gata să facă față unor noi provocări, găsind mereu rezolvări ingenioase.

 

Aquatrade este un business multilateral, ce implică o expertiză largă și cu multiple fațete, dar care rămâne transparent în intențiile sale. Acesta este spiritul companiei ce credem că trebuie să se reflecte și în identitatea grafică.

Pentru că este o companie ce comunică mult pe hârtie albă, setul corporativ păstrează stilul documental. Stilistica ilustrației și machetarea trădează totuși spiritul inovator al companiei.

Pentru ca să asigurăm coerența utilizării elementelor de identitate, a fost creat un brandbook accesibil tuturor celor interesați dar mai ales implicați în dezvoltarea materialelor suplimentare cu marca Aquatrade.