Din seria proiectelor care nu vor exista niciodată.

Lumea vinurilor, așa cum o știm, nu mai există. Astăzi, nu doar chateaurile franceze produc vinuri bune. Vinul nu mai este un produs elitist. Oricine are acces la un vin bun, poate nu excepțional, dar decent – sigur.

Sarcina era să creăm o identitate pentru o serie de vinuri „OK” destinată outsiderilor. Oamenii care nu știu ce sunt taninii, care nu știu cum se scrie „chardonnay” și care nu vor să se simtă sfidați de acest fapt. Niște europeni tineri, liberi și relaxați.

Așa a fost creat Ed, un tip ciufulit, ușor geeky, care știe tare multe chestii interesante și îi place să le împartă, limbajul lui este simplu, glumeț dar inteligent. Un ghid atipic în lumea vinurilor. Petru Ed nu există întrebări tâmpite. Ed știe multe, dar cel mai important e că el știe să te facă pe tine să te simți bine alături de el.

„Ed knows” este denumirea completă cu care am vrut să mergem. Pe lângă ambalajul propriuzis, ne imaginam dezvoltarea conceptului într-o aplicație mobilă, care ar fi servit drept ghid în momentul cumpărăturii. În dependență de ce ai adunat în coș, Ed te poate ajuta să alegi vinul, sau invers. Tot Ed poate să îți povestească câte ceva despre vin, să îți spună o glumă bună cu care să te dai mare diseară la petrecere.

Ed mai știe că ar fi fost prea frumos să fie adevărat, tocmai de asta El nu a fost implementat.