Identi24tate
Identitatea vizuală a devenit în timp componenta de bază a activității noastre. Am migrat demult de la conceptul de logotip spre o abordare mai complexă, sistemică — identitatea dinamică.
Tipăr6ituri
Ce a fost odată pâinea noastră cea de toate zilele azi e doar un hobby, dar unul frumos. Într-o lume digitală ne place să simțim mirosul tipăriturilor, să alegem atent hârtia, să mergem să luăm proba de tipar, să experimentăm cu posibilitățile acestui mediu.
Amb5alaj
Oamenii consumă. Producătorii oferă. Fiecare produs își are consumatorul iar principalul punct de contact a celor doi este raftul. Credem în puterea de convingere a unui ambalaj potrivit, care știe să facă această întâlnire cât mai plăcută.
Comuni16carevizuală
Nimeni nu vrea să consume publicitate, atâta timp cât ea nu este interesantă. Credem că publicitatea este un limbaj de comunicare care oferă mai multe oportunități decât s-ar părea la prima vedere.